KAN Reklamebyrå

Resultater og arbeidsglede
Opplever du gode resultater og stor arbeidsglede, har du det meste du måtte ønske deg på en arbeidsplass. Det er en del av KAN Reklamebyrå sin visjon å bidra til å skape nettopp dette: resultater og arbeidsglede!

Hva skal så til?

I KAN Reklamebyrå jobber vi med utgangspunkt i kommunikasjon, men også hva som skal kommuniseres – og hvordan en skal skape positive ting som skal kommuniseres.

Her er en enkel sjekkliste for noen viktige punkter:

1. Strategi
Er den enkel, anvendelig?

2. Kommunikasjonsbeskrivelse
Hvem skal si hva til hvem, hvordan, hvor og når?

3. Aktivitetsplan
Langt nok frem om gangen. Digital kommunikasjon/sosiale medier gir svært gode muligheter, men det vi forteller må være INTERESSANT! For å sikre interessante temaer må vi være tidlig ute.

4. Digital strategi/kommunikasjon
Nettsiden er navet. Rundt kretser CRM, nyhetsbrev, LinkedIn, Facebook, søkemotoroptimalisering og en rekke andre spennende satellitter. En vellykket utnyttelse av de gode mulighetene starter med en god strategi og plan.

5. Tradisjonelle elementer
Det er fortsatt hensiktsmessig å ta i bruk mer tradisjonelle elementer, som for eksempel godt presentasjonsmateriell, kampanjer, kundeprogram, håndbok, interninfo, opplegg for opplæring, bildebank, dekor, rekvisita og arrangementer internt og for kunder.

6. HELHET
I tillegg til resultater og arbeidsglede, er vi i KAN Reklamebyrå veldig opptatt av HELHET: at det meste henger naturlig og godt sammen.

Tar du disse seks områdene inn til vurdering, og balanserer du de godt, er gode resultater og stor arbeidsglede absolutt innen rekkevidde.

Og såklart – KAN Reklamebyrå er selvsagt behjelpelig med både planlegging og gjennomføring!

 


 

 

Daglig leder  /  Kreatør

Kjetil Halvdan B. Hansen

Kjetil er utdannet grafisk designer fra Norges Kreative Høyskole. I tillegg har han fagbrev som mediegrafiker.

Heisann! 1998 startet jeg min utdannelse som grafisk designer. Siden den gang så har jeg vært i bransjen, både som ansatt men også som eier av eget designbyrå.

I de drøye 15 årene jeg har jobbet med faget så har det vært en formidabel utvikling på den teknologiske siden. Og dette har både vært en glede men også en utfordring. Det er viktig å følge denne utviklingen og det har ført til både videreutdanning og endel kursing.

Vi hjelper deg med kommunikasjon på digitale flater – og samspillet mellom disse. En digital strategi vil legge føringer og være en rettesnor for hvordan nettsider, facebook-sider, mobile løsninger, intranett, kundeweb, blogger og andre digitale flater og arenaer kan jobbe sammen – for å øke konkurransekraft og inntjening.